Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Poké Buddy. Meer weten? Ontdek meer
Sophie
23 jun 2026 om 20:51
Good food but delivery took over an hour and they left the food at the elevator door and didn't notify me
Bernd
22 jun 2026 om 20:39
Duurde 1,5 uur tot de bezorging op een maandag
Luc
19 jun 2026 om 20:59
De derde keer dat ze dingen vergeten erbij te doen die ik wel heb besteld
Margo
18 jun 2026 om 19:46
extra kip besteld en ik moest er nog naar zoeken
Lai
18 jun 2026 om 9:01
Pokebowls waren overheerlijk, gratis sausjes erbij, lekker snel bezorgd. Kortom: topzaak!
Toon
18 jun 2026 om 5:58
Was lekker
Jop
14 jun 2026 om 20:14
Lekker eten, aardige bezorger top
Jessey
9 jun 2026 om 21:41
De pokebowl lek net pap zo’n natte zooi was t. Avocado was bruin en zat amper zalm in. Rook ook als of t bedorven was en zo smaakte t ook. Niet te doen!
Ellen
4 jun 2026 om 9:29
Het was weer heel lekker
Stan
31 mei 2026 om 9:30
Duurde 2 keer langer dan aangegeve m
Jonna
24 mei 2026 om 19:57
Bestelling werd ±50 min te vroeg bezorgd (17:25 i.p.v. 18:15). Telefonisch werd vooral verwezen naar pinksterdrukte, met weinig empathie of verantwoordelijkheid. Bezorger bood excuses aan, nam het eten mee terug en leverde het daarna wel op tijd.
Bram
19 mei 2026 om 21:03
zaten wel geteld maar 3 tempura garnalen op, avocado was ook niet top en de levering was belachelijk laat zonder uit zichzelf iets te laten weten. erg jammer